Zapraszam też na mojego bloga 'W poszukiwaniu miłości prawdziwej
oraz http://modlitwaowyzwolenie.blogspot.co.uk/

05 maja 2015

14. Faktami rządzi Bóg

Jest wiele prawd, które wymykają się naszemu rozumowi. Właściwie wszystko co należy do świata duchowego, czyli miłość, dobro, prawda, piękno to w dużej części tajemnice. Chociaż wydają się nam dobrze znane, jednak ich istota jest dla nas nieuchwytna.

Podobnie rzecz się ma z naszą wolnością. Wiemy, że zostaliśmy nią obdarowani przez Boga, jednak często doświadczamy naszej niemocy w realizowaniu podjętych przez nas działań. Planujemy coś, budujemy, wkładamy wysiłek i nic z tego nie wychodzi. Innym razem, bez naszej zgody, spotykają nas jedne po drugich same nieszczęścia. I wtedy pojawia się pytanie: 'Gdzie jest ta nasza wolność?'
Rozwiązanie wydaje się dość proste, chociaż trudne do przyswojenia :)
Wolność znajduje się w nas i dotyczy naszych decyzji, a nie ich wyników, które są faktami.  O faktach decyduje Bóg. Oznacza to, że tworzą mnie moje szlachetne decyzje, czyli moje wybory dobra. To, czy moje wybory staną się faktami zdecyduje Bóg, który pozostawił sobie prawo decydowania o WSZYSTKIM. I to właśnie dla mnie oznacza, że Jezus jest Panem. Daje mi to poczucie bezpieczeństwa wynikające z tego, że wbrew pozorom światem nie rządzi ludzka przewrotność czy głupota, ale sam Bóg.

'On nas zranił i On też uleczy, On to nas pobił, On ranę zawiąże.'  Oz 6, 1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz